Mistä apu tyhjyyteen?
Jonkin aikaa sitten koin omituisen tunteen. Jotain puuttui. Koin olevani tyhjä! Ihmettelin tunnetta hetken. Uskon, että monille tunne tyhjyydestä saattaa olla vieras. Etsimme nopeasti mielentäytettä, jolloin emme edes ehdi huomata tyhjyyttämme. Parilla klikkauksella löydämme monia keinoja paeta sitä. Tyhjyyden kokeminen on minulle hyvin uutta. Olen yrittänyt täyttää tyhjyyttä monin tavoin, mutta yhtä lukuun ottamatta mikään niistä ei ole toiminut. Muistin lopulta, että voin kertoa tyhjyydestäni Jumalalle ja pyytää häntä täyttämään minut. Itkin, sillä koin olevani se, joka olen: poika, joka





